MitVand og MinKloak

Effektivt dialogværktøj, der sikrer god kommunikation imellem kommune, forsyning, tekniker og borger.

MitVand og MinKloak er en smart, webbaseret portal, som bruges til formidling af informationer mellem kommuner- og forsyningsmedarbejdere, borgere og serviceteknikere. Portalen fungerer desuden som et dialogværktøj mellem VVS’er, kloakmestre og kunden.

MitVand og MinKloak formidler informationer på en brugervenlig måde via blandt andet pædagogisk billedsprog. Med det brugervenlige system bliver kommuners og forsyningers kunder guidet igennem årsager og løsninger vedrørende vand og kloak – både i det private og i det offentlige rum. Desuden kan din kunde oprette en henvendelse, som ryger direkte ind i din mailboks.

MitVand og MinKloak giver på den måde besparelser i tid og ressourcer og forhøjer jeres digitale serviceniveau. Kommunikationen går direkte til den relevante aktør, og på den måde slipper I for opkald og problemstillinger, der ikke hører under jer.

Systemerne indeholder blandt andet:

  • Henvendelser fra kunder/borgere: Oprettelse af henvendelser inkl. kortmarkering og dokumentation
  • Brugervenlighed på alle platforme for alle brugere med pædagogisk billedsprog

MitVand og MinKloak understøtter forretningsområderne: Vand og kloak, men kan også bruges til varme, el, gas, fibernet samt trafik & veje ved for eksempel oversvømmelser, boligforeninger mv.

Integration med andre it-løsninger:

  • Digital styring af planlægning og udførelse af opgaver vedr. vedligehold og tilsynsopgaver – eks. DRIVE