ASTRA – Anlægsregister, opgavestyring og risikovurdering
ASTRA er et digitalt system til styring og håndtering af drifts- og serviceopgaver, opbygning af anlægsregister samt risikovurdering heraf. ASTRA skaber værdi i bl.a. forsyningsselskaber, kommuner, serviceorganisationer og alle andre virksomheder med anlæg og driftsopgaver.
ASTRA (Asset, Task & Risk Assessment) er NIRAS’s nye flagskib inden for opgavestyring, anlægsregistrering og risikovurdering.
I ASTRA er brugeroplevelsen i fokus og med en stærk kortintegration har du altid et godt overblik over dine driftsopgaver, dine anlæg samt de risici, der findes på disse anlæg. ASTRA kan tilgås af både dine egne kollegaer samt eksterne aktører, der er aktive i din organisations drift. Herunder ledelse, kundeservice, driftsmedarbejdere, teknikere, planlæggere m.fl.
ASTRA forener registrering af anlæg helt ned på komponentniveau og styring af såvel ad hoc-opgaver såvel som tilbagevendende opgaver som eks. tilsyn og serviceopgaver. Arbejdsgange effektiviseres på tværs af flere afdelinger i en organisation men også ved brug af eksterne partnere. ASTRA bidrager til et serviceløft over for dine kunder - bl.a. via automatisk tilbagemelding på udført arbejde. Desuden får du et godt indblik i reklamationer, dokumentationer og udtræk af nøgletal, statistikker samt øvrige relevante data til bl.a. benchmarking.
Se produkt video
Med ASTRA får du
Anlægsregister og risikovurdering
Selvbestemmende detaljeringsgrad af træstruktur
Dokumentation
Risikomatricer
Kortfunktionalitet og GIS-integration
Kombination af kortdata og GIS
Interaktive lag og filtrering
Kundehenvendelser og kundeservice
Kundeservice tilgår systemet direkte
Kundehenvendelser oprettes direkte via website, andre systemer, alarmer m.m.
Opgavestyring og planlægning
Opgavestyring
Rutineplanlægning
Overvågning
SRO-integration til automatisk opgavestyring
Dokumentation
Opgaveskabeloner
Ubegrænset antal brugere
Nøgletal til ledelsen
Benchmarking
Statistikker
Nøgletal
Download brochure
Læs mere om fordelene ved ASTRA.
ASTRA understøtter alle forretningsområder
Vand, Varme, Kloak, Gadelys, Miljøtilsyn, Tele, El, Gas, Fibernet, Trafik & Veje, Havne, Rail, Boligadministration m.m.
Integration med andre IT-løsninger
- Website til håndtering af henvendelser – eks. Mitvand.dk & MinKloak.dk eller via egen hjemmeside
- GIS & Ledningsregistrering – integration uafhængig af leverandør
- SRO-alarmer & sensordata – automatisk aktivering ifm. oprettelse af opgaver
- Integration til bl.a. PowerBI til dashboards m.m.
- Machine Learning & Predictive Maintenance
- Driftsdata, som brugbar information ift. vedligeholdelsesplanlægning
Bestil en demo
Vil du vide mere eller bestille en demo?
Vi tager gerne en dialog med dig og giver også en præsentation - enten fysisk eller online. Udfyld formularen herunder, så kontakter vi dig.
Support - ring 28 57 58 59
Vi hjælper dig hele vejen rundt, så du altid holder åbent i din forretning.