Tech Session

Digital sparring og forretningsudvikling

Få ny inspiration og indsigt i, hvordan du udnytter digitale muligheder i din forretning.

Har du ambitioner om en datadrevet forretning? Mangler du en sparringspartner til at realisere det fulde potentiale i dine data?

NIRAS’ digitaliseringskonsulenter er erfarne i at gennemføre workshops, hvor vi kortlægger dine digitale muligheder – både fra et forretningsperspektiv og teknisk. I paletten af workshops tilbyder vi forskellige tilgange til gamification i arbejdet med teknologi, forretningsmodeller og salg.

Tech Session

Vil du have hjælp til at udforske, hvordan digital teknologi kommer til at påvirke din forretning i fremtiden? En Tech Session er et velafprøvet workshop-koncept, hvor deltagerne udfordres til at diskutere og prioritere fremtidens vigtigste, digitale teknologier. I en Tech Sessions workshop får du:

  • Overblik over nye, digitale teknologier
  • En ramme for at diskutere, hvordan digital teknologi kommer til at påvirke din forretning i fremtiden
  • Inspiration til, hvordan du kan drage nytte af digitalisering

Deltagerne i en Tech Session spiller et kortspil, der hedder Technology Cards, som tidligere erhvervs-ph.d. Sidsel Ernstsen har udviklet i samarbejde med Danmarks Tekniske Universitet. Mere end 250 medarbejdere og ledere fra 40 organisationer har allerede prøvet en Tech Session, og tilbagemeldingerne er meget positive. Kortspillet Technology Cards gør det sjovt og nemt at engagere sig i strategiske dialoger om potentialet og konsekvenserne af digitalisering – også selvom deltagerne ikke har indgående kendskab til teknologi i forvejen.

Digitale forretningsmodeller

I workshoppen ’Your Digital Business model’ arbejder deltagerne med forretningsmodeller og får gennem gamification-teknikker sat nyt lys på mulighederne for kommercialisering af egne ydelser og produkter. Konceptet er sammensat som en del af NIRAS’ egen digitaliseringsproces og er gennemtestet i vores organisation.

3-Trin-Til-Salg

Skal der fokus på det digitale salg, sætter vi i workshoppen ’3-Trin-Til-Salg’ lup på din kunderejse og kommunikation. Gennem en nøje tilrettelagt proces fører vi dig gennem trinene i udviklingen af en færdig markedsføringsplan med målrettet udnyttelse af salgskanaler som for eksempel Sociale medier og brug af personaer for din målgrupper. Konceptet er udviklet og anvendt med succes internt i NIRAS, og nu tilbyder vi det også til vores kunder.

Vi gennemfører også skræddersyede forløb, hvor vi kombinerer teknologi med den strategiske forretningsudvikling af din virksomhed.

Bestil




Jeg giver NIRAS lov til at kontakte mig og tilmelder mig samtidig NIRAS' nyhedsbrev.

Vil du vide mere?

Christian Holmegaard Mossing

Christian Holmegaard Mossing

Vice President: Data, Analytics & Planning

Allerød, Denmark

+45 4030 0469

Sidsel Katrine Ernstsen

Sidsel Katrine Ernstsen

Digitaliseringskonsulent

Allerød, Denmark

+45 6020 9745

Se også: