DRIVE - systemet der effektiviserer dine arbejdsgange

DRIVE er et digitalt system til styring og håndtering af drifts- og vedligeholdelsesopgaver i forsyningsselskaber og virksomheder. DRIVE øger effektiviteten og giver dig store besparelser i tid og ressourcer.

DRIVE er et digitalt system til styring og håndtering af drifts- og vedligeholdelsesopgaver. Det kan for eksempel være tilsyn og serviceopgaver i forsyningsselskaber. Systemet effektiviserer arbejdsgange på tværs af både afdelinger såvel som firmaer, og det giver store besparelser i tid og ressourcer. Brugervenlighed og brugergrænseflader er i fokus, så DRIVE kan tilgås af flere aktører – både internt og eksternt. Systemets kerneegenskaber er digitalt overblik, struktur og enkle menuer. Systemet bidrager også med et serviceløft over for dine kunde – for eksempel via automatisk tilbagemelding på udført arbejde hos din kunde. DRIVE kommer desuden med nøgletal og statistikker baseret på eksport af relevante data til benchmarking.

DRIVE systemet indeholder:

  • GIS Integration: Kombinerer data, GIS og SRO i ét system
  • Henvendelser: Opret henvendelser inkl. kort markering eller modtag dem fra ekstern website
  • Rutine: Planlæg faste opgaver i årets løb, så styringen kører fuldautomatisk
  • Opgaver til udførelse: Tekniker eller entreprenør logger på og tilgår sine jobs
  • Afrapportering: Rapport fra tekniker eller entreprenør sker direkte inkl. dokumentation, tjekliste mv.
  • Godkendelse: Medarbejder godkender udførte opgaver
  • Nøgletal: Eksportér relevant data til benchmarking eller Excel.
  • Brugervenlig på alle platforme for alle brugere

DRIVE understøtter alle forretningsområder: Vand, Varme, Kloak, Gadelys, Miljøtilsyn, Tele, El, Gas, Fibernet, Trafik & Veje, Havne mv.

Integration med andre it-løsninger:

  • Website til håndtering af henvendelser – eks. Mitvand.dk og MinKloak.dk
  • Anlægsregister – eks. ASSET
  • Automatisk oprettelse af opgaver – eks. SRO
  • Driftsdata bliver gjort til brugbar information – eks. ved Machine Learning